Salgsbetingelser

Betaling
Det tilbys sikker betaling med VISA/Mastercard/AMEX/Diners via Verifone.

Selger:

Zouq AS

Org.nr. 917 363 749

Rådmann Halmrasts vei 2

 1337 Sandvika

Kontaktperson   Rizwan Rafiq                          

E-post                   rr@zouq.no 

Mobil:                  +47 959 177 56

Kjøper:
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.

Priser og merverdiavgift
Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.

Frakt
Alle kjøp på/ved
Zouq AS, med adresse 
Rådmann Halmrasts vei 2, 1337 Sandvika, Norge  avhentes lokalt på stedet. Frakt er derfor ikke relevant.

 

Betalingsvilkår
Du kan bruke VISA/Mastercard/AMEX/Diners når du handler.

Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra Selger til Kjøper

Dersom Kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Personopplysninger
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon rundt «link til personvern for sted»
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register.
Zouq AS vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke.

Kortinformasjon
Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Avbestilling
Kostnadsfri avbestilling på take-away frem til maten er produsert (45 min før).

Cateringordre kan kostnadsfritt avbestilles 3 dager før.

Bordreservasjoner kan kostnadsfritt avbestilles dagen før.

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Selger skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).

Angrerett
Kontakt
Rizwan Rafiq på e-post: post@zouq.no  ved spørsmål rundt angrerett.

Uavhentede varer
Varer som ikke blir hentet på utleveringssted på
Zouq AS, med adresse Pedersgata 12 4013 Stavanger, Norge blir belastet med bestilt beløp.

Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller 
www.forbrukerradet.noZouq AS vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.